مفهوم رنگ های مختلف آنتی ویروس نود 32
مفهوم رنگ های مختلف آنتی ویروس نود 32
نوشته شده در سه شنبه 6 اسفند 1392
بازديد : 108
نويسنده : Ali.f4R

آنتی ویروس نود 32 دارای قسمت های مختلفی می باشد ، با توجه به اینکه کدام قسمت های برنامه نود 32 مشکل دارد ، یا اینکه قسمت های مختلف به درستی کار می کنند یا نه ، آنتی ویروس نود 32 دارای سه رنگ مختلف می باشد که شامل رنگ های سبز و نارنجی و قرمز می باشد . هر رنگ بیانگر وضعیت نود 32 می باشد و اگر خطایی وجود داشته باشد ، با رنگ مختلف و با پیغام ، خطا را مشخص می کند .

پس آنتی ویروس نود 32 ، وضعیت مختلف سیستم شما رو با رنگ های مختلف نشان می دهد .

به عنوان مثال ، اگر خطر های جدی برای رایانه شما وجود داشته باشد برنامه نود 32 به شکل قرمز در می آید و معمولا وضیعت سیستم به همراه توضیحات در سربرگ home  در صفحه اصلی نود 32 به نمایش در می آید.

رنگ نارنجی مواقعی پیش میاد که قسمتی از برنامه نیاز به توجه ویژه دارد . مثلا قسمتی از برنامه که به دسترسی وب سایت ربط دارد به صورت آزادانه تنظیم شده است که این آزاد بودن دسترسی ممکن است خطراتی رو برای شما در بر داشته باشد .چند عامل وجود دارد که باعث می شوند برنامه اخطارهایی به رنگ نارنجی رو نشان دهد .

غیرفعال شدن حفاظت از رایانه می تواند یکی از این دلایل باشد که باید برطرف شود  . همچنین ناتوانی در بروزکردن پایگاه ویروس ها می تونه دلیلی دیگر باشد . ممکن هست آنتی ویروس نود 32 آپدیت نشود و یا یوزر و پسورد نود 32 مشکل داشته باشد . نزدیک شدن زمان منقضی یوزر و پسورد نود 32 هم می تواند دلیل دیگری بر این موضوع باشد .مثلا 14 روز مونده تا یوزر و پسورد منقضی شود یعنی باطل شود این رنگ به نمایش در می آید . نیاز به راه اندازی مجدد هم دلیل دیگر هست ، ممکن هست بعضی مواقع سیستم نیاز به راه اندازی مجدد داشته باشد تا برنامه نود 32 درست کار کند .  دراین مواقع ، باید مشکل رو با توجه به اخطار هر چه سریعتر برطرف کرد .

رنگ قرمز هم مانند رنگ نارنجی ، دلیل های خاص خود را دارد که باید به وضیعت نود 32 توجه کرد .

یکی از این دلیل ها می تواند منقضی شدن یوزر و پسورد نود 32 باشد که باید یوزر و پسورد جدید رو جایگزین قبلی کرد .برای آپدیت نود 32 به جدیدترین یوزر و پسورد نیاز دارید .غیرفعال بودن دیوار آتش یا firewall هم می تونه دلیل دیگه ای بر قرمز بودن رنگ آیکون نود 32 باشد . آپدیت نبودن آنتی ویروس نود 32 هم می تونه دلیل دیگه ای باشه .که باید هر چه سریعتر برنامه رو آپدیت کرد .غیرفعال بودن حفاظت از رایانه هم دلیل دیگه ای برای قرمز بودن نود 32 هست .

هنگامی که خطایی در برنامه نود 32 مشاهده کردید سعی کنید هر چه سریعتر مشکل را رفع نمایید .






مطالب مرتبط با اين پست
.



مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








كد ساعت

قالب وبلاگ

.